pondelok 5. júna 2017

Gôtovany 2017


Bol som tam, videl, fotografoval a filmoval ..."válka" ako sa patrí, keď to buchlo, tak som  od strachu cvakol:-)
NOVÉ: Pribudlo textové PEL MEL a fotografie na Picase



Na úvod to najdôležitejšie: Akcia bola zo všetkých, čo som v Gôtovanoch zažil  najvydarenejšia. Ideálne modelárske počasie, ľudí  a modelov tak akurát...
Ochranné siete pred divákmi a modelmi boli najlepšie , čo som na Slovensku videl. Organizátori urobili maximum pre bezpečnosť divákov a pilotov! 
  • Bufet známy z predošlých akcií stíhal, nečakalo sa, obsluha rýchla, sortiment- každý si vybral
  • Kemp nanovo za hangárom – vyzeral príjemne, jama medzi letovou plochou zarovnaná, vraj bude tráva
Modely
Letové ukážky:
  • Klasiku  Jety, vleky, akrobaciu... som sledoval medzi rečou s kamarátmi, sem tam som niečo nafotografoval...
  • Okolo idúcich náhodných divákov možno zaujal program pre deti ( ja šašov nemusím...)
  • Obdivujem partiu okolo lietajúceho cirkusu. Je pravda že „len krúžia“ okolo plochy,  ale stále je tam napätie a atmosféra WWI. Zvukový doprovod a pyrotechnika  urobia svoje! Fotografisti majú čo robiť aby z modelov urobili reál, možno sa mi to  dvoma snímkami podarilo. TUTU.
  • Očakáva som, že stretnem nového predsedu  leteckých modelárov Ľuba Krupára. (možno bol) Takéto podujatie  je vhodné na diskusiu ako vo Zväze ďalej s členstvom, bezpečnosťou, dronmi...možno na Sliači.
  • Áno, bol som z Martina v Gôtovanoch bicyklom. Trochu vláčikom do Ružomberka, pod horou, okolo priehrady na letisko a späť do Liskovej zas na vlak.  Príjemných 60 kilometrov nádherným Liptovom,
Snímam svoj modelársky klobúk pred počasím, vytrvalosťou organizátorov a pilotov. Bol som na pľaci tri hodiny a mal som toho dosť(smajlík)

Sledujte ďalej, budú komentáre ku fotografiám...+ moje fotografie z predošlých ročníkov
Rok 2012 
Rok 2013

Žiadne komentáre: