pondelok 4. augusta 2014

Zolná, lietanie pre radosť 2014 ...

...hľadajte TU, mapa podujatia (asi) TU.
Nezdá sa mi tá plocha, minule to bolo inde,preto píšem (asi)...
 NOVÉ: Všetko je jasné,  vysvetlil "mior" . TRUC klub funguje aj inde: Všetko vyrieši   čas...., takže to "Lietanie pre radosť" si urobíme doma,  na vlastnom letisku, pri vode, na horách....každý  doplní to svoje.
NOVÉ: Aj keď som mal pobalené modely v aute...nebol som:-(  Premohla ma "lenivosť" , počasie bolo nádherné, dal som cyklo túru ( chata Magura -1115 m  n.m.)  a leňošenie na kúpalisku (Vrútky). Dohľadám fotografie a pridám odkaz.
TU.
Hooodne dávno som tam bol, už to bolo TU na blogu.Spomenul som si na Vlada, určite sa "príde pozrieť". Poznal som ho vyše 30 rokov a každé naše stretnutie bolo pokračovaním  predošlého rozhovoru...

Žiadne komentáre: