nedeľa 7. júla 2013

Telemetria Futaba.

















Nakoniec s tou futabáckou telemetriou to bolo trochu zložitejšie ako som napísal v prvých dojmoch: Všetko funguje ako má...vysielač pípal a vibroval, ale akosi nelogicky.-)...
Tak že po poriadku:

 Pripojenie telemetrického čidla nemá žiadne úskalia:  Vario+výškový senzor SBS01A , je originál Futaba, tak že vysielač nerobil žiadne problémy a hneď po prvom na logovaní senzor  vysielač indikoval...
  1. S potešením som nastavil češtinu ako komunikačný jazyk...KATASTROFA ! Lokalizáciu robil určite ne modelár , trvalo mi dlho než som "modelárske pojmi" priradil ku "českému manuálu." (nepresný a neúplný)  Ešte že, som si predvídavo vytlačil anglický originál...
  2. Futaba vydala nový firmwér 1.51. Po krátkom váhaní som fw aktualizoval (žiadny problém, manuál je v "zipe"). ale stále som mal české menu...
  3. Zmeny v novom fw minimálne, pribudlo vypínanie telemetrie  ľubovolným vypínačom (  "Výhoda" na súťaži, kde je telemetria zakázaná... hurá potichu do termiky:-)
  4. ALE +: Po pre inštalovaní fw, dotykové tlačítko sa mi zdá presnejšie (možno som si zvykol...) 
  5. ALE - : Telemetrie sa zbláznila, nedalo sa pípanie vypínať, všetko pípalo naraz a nelogicky...
  6. V pocite bezradnosti som prepol na anglické menu a  teraz je všetko  OK.
  7. V kľude a bez "kibicov",  za dve hodiny poletovania na svahu som sa snažil telemetrii prísť  na chuť. Lietal som predovšetkým termiku  ďaleko pred svahom . 
  8. Lietanie podľa Varia dostáva novú dimenziu, "vymetal som" neviditeľnú termiku a po prekročení "bezpečnej výšky " (200 m:-)   ma výškomer vrátil na svah : PARÁDA.

Žiadne komentáre: