sobota 15. septembra 2012

Lietam si pre radosť...

Lietam si pre radosť...skoro denne za humnom :-)(...už niekoľko rokov a  pár metrov za domom) Nič zvláštne by na tom nebolo, ALE za posledný polrok sa  mi prostredie náramne spríjemnilo. Strmá cesta na Horičku sa stala príjemnou vychádzkou do prírody   na " Na chodníku zdravia" a  zanedbaný školský dvor sa zmenil  na  atletické ihrisko. Sú to verejné priestory , bez obmedzenia  a  prístupné pre pre verejnosť. Pravidelne stretávam  svojich "fanúšikov", ktorí si  už  na mňa zvykli:-).... V roku 2006, keď som začal lietať s elektroletmi ma ani vo sne nenapadlo,  že to môže byť ináč...  a všetko to zaplatila Európska Únia  z fondu regionálneho rozvoja.

Pri lietaní pravidelne striedam akrobata Blast s historikom Cometa. S akrobatom lietam na Horičke, najmä v po obednejších hodinách, aby som mal slnko za chrbtom.  Horizont mám jedinečný...  pohorie Veľkú Fatru.
Historika  lietam   pár centimetrov nad ihriskom  väčšinou podvečer pri západe slnka nad Martinskými Hoľami.

Žiadne komentáre: