utorok 10. apríla 2012

Modelár...ne Modelár.

Na našom Diskusnom fóre  občas prebieha polemika o  tom, kto je skutočný modelár. Nedá sa nič robiť, doba priniesla rôzne druhy modelárstva. Ale "ten pravý modelár"  je už na vymretie a  občas sa objavia nové tváre na našom letisku so svojimi lietajúci aparátmi  len  kúpenými a pripravenými k letu (RTF). Lietajú bez vedomia riadiaceho lietania  aeroklubu a tým nám platiacim a poisteným ,  predovšetkým dodržiavajúcim pravidlá komplikujú život na letisku v Tomčanoch.
 S naším náčelníkom sme sa dohodli že DÔSLEDNE  budeme selektovať  legálne modelárske lietanie. Nečlenov klubu (čo nepoznajú pravidlá lietania na letisku) budeme túto sezónu dôsledne  z letiska "vymedzovať"!
NOVÉ: čítajte komentáre a prípadne pripíšte svoj názor.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Už dlhšiu dobu čítam Vašu stránku lebo ma modelárstvo zaujíma, ale nemám z Vás dobrý pocit, o čom ma opäť presvedčil aj tento príspevok:
DÔSLEDNE budeme selektovať legálne modelárske lietanie. Nečlenov klubu (čo nepoznajú pravidlá lietania na letisku) budeme túto sezónu dôsledne z letiska "vymedzovať"!
Ste uzavretá spoločnosť starých pánov a tak asi aj skončíte. Myslím si že, menšia otvorenosť voči tým ktorých budete dôsledne vymedzovať by nezaškodila. Vždy keď mám chuť sa pozrieť na MT letisko, prečítam si nejaký Váš článok a návštevu odložím na neurčito. Prajem veľa šťastia vo Vašom svete.

NemodelárNefotograf

Vojto Stupák povedal(a)...

Nerozumiem prečo ste sa nepodpísal. Ak nemáte odvahu napíšte do mejlu, (zachovám anonymitu...) prípadne sa ozvite osobne na letisku. Môžeme si to prerozprávať. Tento príspevok je o našej spoločnej BEZPEČNOSTI na letisku. Bohužiaľ modelári na letisku sú hostia a na návšteve sa správa podľa podmienok hostiteľa. Takto si to prajú prevádzkovatelia letiska a ja som to len tlmočil aj s dôsledkami...Je to napísané aj s menami "legálnych" modelárov na nástenke pri klubovni.
Pozývam Vás na SPOLOČNÉ lietanie na letisko v Tomčanoch , moje modely sú Vám k dispozícii...( na vysielači mám mód 1, prípadne zorganizujeme lietanie na kábel)Myslím to smrteľne vážne a teším sa na osobné stretnutie.
Vojto.