nedeľa 8. apríla 2012

> 18 001 návštevníkov...

...má tento web. Ak sa pamätáte taj začiatkom roka sme prekročili 15 tisíc návštevníkov. Po miernom útlme z konca minulého roka sa počet návštevníkov mesačne pohybuje na hodnote viac ako tisíc návštev . Naviac ma teší,  že sú to "virtuálni kamaráti" ktorí sledujú tieto stránky aj keď som sa s mnohými osobne nestretol..... V poslednom čase sa tento web stal webom nás dvoch. Dušan sa na webe neobjavuje často, ale mám vďaka nemu najkrajšie modelárske fotografie. Predovšetkým toto nie sú  komerčné stránky, ale čisto amatérske. Na galérii  v Picase a tu krátkym textom zverejňujem jedinečné informácie a originálne  fotografie. Často  fotografie z tohoto webu objavujem na cudzích weboch a aj na plagátoch. Prv ma to hnevalo, ale teraz už fotografie signujem... a vlastne by ma to malo tešiť:-)
Na modelárske stránky Pierra Rondela nemám, jeho amatérsky web navštívilo vyše 1/2 milióna ľudí...ja tam chodím pravidelne tiež.
Trochu štatistiky:
 Najviac návštev má príspevok: Musger MG9a
Stránka z ktorej prichádza najviac návštevníkov: Retroplane
Najčastejšie zobrazované fotografie sú v Albume:Historical patterns in Žilina
ĎAKUJEME: Vojto , Igor a Dušan.

Žiadne komentáre: