sobota 7. mája 2011

"Historici" v Žiline.


Sľúbil som jednému z prezidentov "SAM-ky" že ich prídem pozrieť do Žiliny. Starí páni sa náramne bavili, trochu fúkalo ale gulášek im chutil. Snažil som sa zdokumentovať túto ich atmosféru, ale predovšetkým som fotografoval našich chalanov Gaba a Igora. Akcia sa vydarila, tochu atmosféru pokazilo 5 štichov na ruke jedného veterána...ako sa zdá to rozchodil:-)

Doplnené dodatočne: Dnes som dostal mejl z Grenoblu:
Hello Votjo,
Just had a look on your Picasa, congratulation about your picture from the show in Zilina. Really nice looking and.. this is about the good old time.. J!
Take care

pascal

Veľmi ma potešil: Kompliment od PÁNA modelárskeho fotografa. Pascal na svojom letisku pravidelne fotografuje a jeho zábery s potlačeným pozadím mu vždy závidím.

Pascal, ĎAKUJEM.

Žiadne komentáre: