nedeľa 15. augusta 2010

Zolná, lietanie pre radosť.

Zolnú mám spojenú so záložným partizánskym letiskom a mám dojem že presne na tom mieste chalani zo Zvolena ( "Krke" a spol, pozdravujem...) zorganizovali akciu lietanie pre radosť. Teraz to majú modelári pekne upravené ako modelárske letisko, u valcované a dostatočne pokosené. Večer som nachystal Blasta v prevedení FUN, skontroloval, či sú už chalani na pľace, a s kamarátom Jankom sme sa vybrali na klasický modelársky výlet s foťákmi na krku. Jano, ako mechanik tryskáčov ma bezchybne navigoval , na pľace už poletovali v POHODE piloti každej kategórie od oltimerov až po tryskáče. Ešte som sa poriadne ani nezvítal s chalanmi a odchytil ma pán Ďurčovič, že som ho osobne urazil, hoci som ho doteraz na webe vôbec nespomenul...ALE. Na Ivanovej stránke som uverejnil príspevok v ktorom som napísal svoje dojmy z akcie v Gôtovanoch. Nečítajte to celé, sem pripíšem čo som mal na duši:
1.Lietalo sa NEBEZPEČNE. (bál som sa, mám video, ako unikám pred tryskáčom)
2.Letisko NEMALO ani minimálne zábrany na ochranu divákov a pilotov.( až na ten igelit, čo som podliezol)
3.Na ploche sa POHYBOVALI ľudia čo tam nepatria. (aj ja)
4.Chýbalo organizované PARKOVISKO (ja som ho nepotreboval)
5: Toto som do pôvodného príspevku nepísal, píšem to radšej sem na svoj web: spíker, nespisovne "táral",obyčajný návštevník musel byť dezorientovaný. (mám nahraté...)
Za všetkým si stojím, akurát ma mrzí, že to je na Ivovej stránke...
Takže Zolná sa mi páčila, divákov bolo zopár informovaných, mohli pokecať s pilotmi, ochranná sieť určite bola účinnejšia, ako v Gôtovanoch.
Obdivoval som pilota Tipsy Nippera ako neúnavne ťahá vetroňe, mladého pilota z Partizánskeho ako dobre točil, Krilovu Katanu. Brčo lietal s prehľadom so všetkým čo mal na pľace. Vlado sa so svojim vlastnoručne vyrobeným kompoziťákom lietal ešte opatrne, veď model má za sebou len dvanásť letov.Ivo toho veľa nenavraví, ale lieta mu to parádne a Miro lieta realisticky "Pitssovky" cez celé nebo. Aby som nezabudol: JENDOVCI, senior tomu velil a mladý lietal o dušu... (bál som sa sním kombatiť:-((. Tak som poletoval na konci plochy nízko a pomaly.( a zavadzal...)
Zopár fotiek je v Picase, pridá ešte Jano cez týždeň.

Žiadne komentáre: