nedeľa 8. novembra 2009

Dalšie príjemné polietani v Tužine.

Bola trochu zima veď je prvý november. Ivova modelárska partia je už na pľace, tak tesne po popololudní vyrážam do Tužiny, hoci tuším, že naši Dušan s Igorom budú v Košťanoch na asfalte...(ospravedlňujem sa, nabudúce prídem...) Chalani z Prievidze a okolia už lietajú naplno niečo fotím a dávam s AkroMasterom tiež jeden let...a sadám na chrbát... akurát si uvedomujem že mám potlačené na doraz a prvý pocit je, že to ide na chrbát pomalšie ako normálne. Ešte stíham zopár záberov pre chalanov, Ivo mi lieta na objednávku darí sa mi zopár pekných záberov, ktoré dávam do Picasy.
Nakoniec sa s modelom nič vážne nestalo, vyskočili pánty na smerovke a predlžená páčka na výškovke sa uvoľnila a servo smerovky sa pretáčalo... Doma, po týždňovom špekulovaní (cyklovaní serva výškovky v ladničke..) som zistil len nesymetrickú výchylku a tak som to namontoval späť... uvidíme.

Žiadne komentáre: