sobota 5. septembra 2009

To tu ešte nebolo....

Takú rôznorodú zostavu som ešte na našom letisku nezažil: Od upútancov až po voľnáskarov, v Česko-Slovenskom prevedení. A nad tým akrobatil Blaník.Pekne po priadku: Začalo to nenápadne, volal mi Peťov Jojo, aby som sa prišiel pozrieť na ich nový tryskáč do ktorého som prispel pohonom. Ešte pred letiskom som stretol Paľa s "výrazným" pánom s autom plným modelov...Netušil som že je to PÁN modelár ing. Peter Kapuscinský. Peter je pôvodom Slovák, príjemný chlapík a majiteľom firmy VEKA model špecializujúcej sa na UL/RC modely. Predviedol svoj upútaný elektro akrobat v plnej paráde, nádherne poletoval aj s RC Mustagom. Na ploche sa objavili "náhodou" aj reprezentanti Česko-Slovenska "voľných magneťákov", ale nemám súhlas na publikovanie, takže tak... Snažil som sa niečo nafotiť, bolo málo svetla a fotky vyšli nevýrazne.

Žiadne komentáre: