štvrtok 20. augusta 2009

TRITON posledný...Delta.

TRITON Delta, je ten posledný aspoň doteraz. "Trojkový" Triton, ako ho Ivo nazýva som konečne dorobil, dobré tri mesiace ležal v dielni pripravený na osadenie... doplním, že je je to náš osvedčený Triton ale z 3 mm Depronu. Váha je výrazne nižšia, čo je dôsledkom aj polovičnej hrúbky Depronu oproti Game, ľahšie servá a prijímač, zdroje sú naše osvedčené Lipolky 500 mAh, ale v prevedení 2S. Motorček je nejaký "dobrý" Čínan a toť vsio... hmotnosť je tajomstvom (zatiaľ nebol na váhe), ale čo je najdôležitejšie lieta: Veeeeeeeeľmi príjemne, pomaly a nízko. včera večer som ho v byte zalietal (zavisel:-) takže dnes v podvečer to bolo na istotu. Vôbec som netrimoval, letel na prvý krát. Dal som dva lety medzi tým som ešte fotografoval a druhý let bol na ostro: Pomaly nízko a PRESNE! Keďže Delta je konštruovaná do haly nechal som aj brzdy, lietal som na mojom ihrisku medzi basketbalovými košmi, takže určite sa zmestím do mojej telocvične....a dnes bol hic, tak som sa chladil pred lietaním v príjemnom prostredí Šútova.

Žiadne komentáre: