nedeľa 19. apríla 2009

Aprílové leto....

V Turci sa počasie úplne pobláznilo. Na horách sa ešte lyžuje a na našom letisku vládne skoré leto. Už na pravé poludnie sme všetci skalní RC piloti boli na svojich stojánkach. Dušan so svojim Pilátusom v novej kamufláži, Igor so svojimi "prckami" , Jaro s novým "SebaArtom" a ja s mojou tohtoročnou výbavou. Zväzarmovci na ploche občas vlekali svoje vetrone a na konci letiska "pampeliškári" sa stielali z gumicukom do termiky. Nosilo všade, dokonca aj moju Gamu občas vcuclo do výšky ale stihol som vždy vývrtkou uniknúť.Tak ako vždy som fotil, pózovali mi Dušan s Igorom...aby sme mali keď už neudržíme ruky na kniploch na čo spomínať. Dali sme spoločnú fotku, chýba Vlado znechutený zo svojho AkroStara. Odchádzajú mu servá, pravdepodobne má tuhé kormidlá. pritom úprava je jednouchá, stačí odzeať kormidlá a zavesiť tak, ako to máme na deproňákoch.

Žiadne komentáre: