nedeľa 8. februára 2009

TRITON alfa/fly/Tomčany

Po "povinných" ranných dvoch letoch, sám len na svojom plácku, som dostal abstinenčné príznaky na spoločné lietanie. Počasie na február je neskutočne teplé (12 Celziov), Igor je každú nedeľu ready, viem že príde.Na pravé poludnie vyrážam s nabitými zdrojmi do Tomčian, cestou si spomínam na Ivana či už má partiu v Tužine. Po kontrolnom telefonáte zisťujem, že už je tiež na pľace, ale 42 km južnejšie...Na letisku po zime ma čaká príjemné prekvapenie, z klubovne je vyvedená zásuvka na verejné nabíjanie. Je to veľmi dôležité lebo v letných mesiacoch na opustenom letisku najmä inostranci sa dožadovali štavy do svojich nabíjačiek. V závetrí hangáru popíjame svoju prvú tohtoročnú kávu, kacáme a lietame a ja fotím. Obdivujeme Igorov Lycoming na Bejbinke. Fotím detaily motora a let modelu, k dokonalosti mu chýba už len zvuk... možno o rok. Ja letím štyri lety,v poslednom dávam dva krát B-čkovú zostavu F3P. Prizerajúcim pilotom sa páči Triton, lietam pomaly, nízko a ... celkom presne. Udivuje ma záujem ortodoxného kompoziťáka o môjho polytyreňáka.(nepraje si, aby som ho na svojom webe spomínal a fotografoval:-(. Končíme pred studenou frontou, ktorá sa valí od Žiliny, vybalujem doma už vo vetre a daždi.

Žiadne komentáre: