piatok 26. decembra 2008

Vianočné lietanie na Štefana.

Tento rok je to to moje už 28 "Štefanské" lietanie v Martine. Ak sa dobre pamätám, tak som nevynechal žiadne, a z toho prvého v Martine mám fotografiu. Intenzívne som hľadal ale ako som v tom mojom fotografickom arcichlíve nenašiel. Dodatočne pohľadám a priložím. Veľmi dobre si to pamätám bolo viac než polmetra snehu a lietali sme s motorovým navijakom z Babety. Ja som lietal vtedy s kópiou Graupnerovho Mosqita, a chalani ma dali hobla do snehu za moje prvé spoločné lietanie...Tie posledné tri som už fotil na digitál a snehu dole na letisku už nebýva. Dohľadám a priložím fotky. Bohužiaľ sme akosti mierne zostarli, ale niektorí aktéri z môjho prvého lietania už nemodelárčia dočasne a alebo na furt :-(. Tento rok asi po prvý krát lietali len samé elektrolety a ešte vlani náš načelník Jaro hučal s motorákom. Fotil som len nové modely, ktoré pribudli na letisko. Vlado urobil na zákazku svojho Parazóla, Jaro lietal s čerstvým AkroMasteroma a prišiel aj Paťo Heinrich zo Žiliny so Scorpionom. Paťov model som už na Internete objavil ale v reále som ho videl len teraz. RFT model váži 560 gramov, krídla majú plnú mechanizáciu a čo je najzaujímavejšie všetko RC je na 2,4 GHz. Prevedenie je 100% - "hainrichovské" a model sa dá vybaviť ľudovým pohonom alebo vytuningovať.Počasie bolo slnečné okolo nuly, ale fúkal nepríjemný východný vietor. Na záver lietania som urobil zopár náladových fotierk, atú najvydarenejšiu prikladám na ktorej zapózovali Rony Bašťovanský a Paťo so svojim škorpiónom...

Žiadne komentáre: