streda 31. decembra 2008

Silvester 2008

Koniec cyklistickej sezóny. Využívam slnečné a bezveterné počasie na ukončenie mojej cyklistickej sezóny za rok 2008. Dávam si symbolických dvadsať kilometrov okolo letiska. Fotografujem prázdne letisko, náčelník Zdeno je v lufte na Dynamiku a pokračujem proti južnému slniečku na moje obľúbené fotografické stanovište cvaknúť Kriváň. Ak si dobre spomínam,cyklistická sezóna bola celkom dlhá, jedenásť mesiacov som jazdil po nádhernej prírode Turca.Tento rok som celkovo najazdil 2339 kilometrov (to číslo je správne, sám som prekvapený....). Vraciam sa cez mesto (varené víno s cibuľovým chlebom bolo super....) , stretávam "inostrancov" čo žasnú nad nádhernou panorámou za mestom. Domáci si to neuvedomujeme, ale tá "hora"(Kriváň) nad mestom osvetlená západným slniečkom je fantastická.
Dopisujem dodatočne, na Internete zisťujem že, v čase fotografovania na dolnej snímke nad cyklistom v sedle pod Chlebom padla lavína v ktorej zostali ľudia. Príroda Malej Fatry je nádherná, ale krutá...

Žiadne komentáre: